Team Solberga Mx Racing

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Team Solberga Mx Racing - 30 augusti 2012 21:54

I tisdags var det ungdoms träning på Täby. Då stod vi några mammor och pratade och kom på att vi ska vara med på Km nästa helg i en särskild mamma klass. Oj... vad har jag lovat jag har provat crossen ett par ggn bara på gräsmattan här hemma några vänder och det var inte i år. Vi har nu letat på kläder till mig och skydd och bara att ha dom klumpiga stövlarna och benskydden på sig gör att man känner sig som en rymdfarare. Provade sedan Emils 150cc här hemma på gräset som var lite blött och halt. Efter lite kärringstopp en sväng mycket nära en stor gran så började jag känna mig lite säkrare. Det var riktigt kul och får nu se hur träningsvärken kommer att kännas efter detta. 

Ikväll har vi även packat husvagnen och ser fram mot en trevlig helg i Uddevalla och USM.  

Känns som det inte är så mycket kvar nu av säsongen vilket är med blandade känslor. Men har nu anmält oss till årets sista Honda läger som kommer att vara i Skene. Då får vi hålla tummarna att Joakim har turen på sin sida:)

//Annika    

Ovido - Quiz & Flashcards