Team Solberga Mx Racing

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Team Solberga Mx Racing - 20 april 2013 19:41

Idag slapp vi åka så långt för att få en bra träning. Målet blev Hallsberg som hade en riktigt fin banan med strålande sol. Jokaim fick stora problem med kramp i under armarna under första passet men som tur var kom Magnus som hjälper oss med fjädringen och kunde enkelt justera lite för att det skulle bli bättre.

Båda killarna låg på och körde bra och det syndes att dom tyckte det var roligt.

Det var många bekanta ansikten där och det är kul och träffas på banan igen efter denna låååånga vintern.

Många undra hur jag orkar med att "offra" varenda helg nu på dessa cross banor. Mitt svar är enkelt. Hade vi inte varit på crossbanor hade jag INTE varut ute så många timmar på en helg och jag har lärt mig att lägga ribban lägre här på hemmaplan. Att veta vad våra grabbar är och gör på helgerna är värt all tid och pengar. Och alla goa vänner vi fått genom sporten är också kul.

Eftermiddagen har Emil fixat så några av hans nya Speed dekaler har kommit på hans hoj vilket han blev så nöjd med. Sedan blev det grillade hamburgare ute i kvälls solen.

Imorgon blir det en sväng till Hallsberg igen   

/Annika


                  

Ovido - Quiz & Flashcards