Team Solberga Mx Racing

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Team Solberga Mx Racing - 11 juli 2013 10:12

Tog ett ryck igår och kontaktade polisen som rekomendera Letiska ambasaden då jag ej fick tag på dom ringde jag en gång till till polisen som bad mig ringa en annan polis som inte svarade. Ringer stöldtipset som ber mig ringa larmtjänst som tycker att detta absolut är ett polisärende och ber mig ringa Utrikesdepartement som kopplar mig till två olika personer som även dom anser polisen hanterar detta fel och tycker detta skall JO anmälas. Ringer sedan lettiska ambasaden i Stockholm som inte lät intresserad av det jag hade och komma med. Sedan får jag tag i en på Svenska ambasaden i Litauen och hon ville att jag mejlade henne mina uppgifter om våra hojar och polisrapporter så skulle hon skicka det vidare till en polis i den staden hojen är. Tog mig några timmar att skriva om mina papper på engelska och sedan visade det sig att filen var för stor att bifoga och fick göra om. Arg irriterad var jag sedan klar med mitt uppdra. Tur man har semester så man har lite "tid över".

Igår visades inslaget på Tvärsnytt om vårt fall.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/crosscyklar-stals-vid-inbrott

Nu är Emil och jag på väg med morfar och mormor med deras husbil och vår husvagn efter mot kusten. Thomas och Joakim som som jobbar får vara hemma. Men kommer senare.

/Annika


   

Ovido - Quiz & Flashcards