Team Solberga Mx Racing

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Lugn helg!

Av Team Solberga Mx Racing - 12 november 2012 07:02

Helgen har varit lugn och skön. Killarna har varit med goa vänner i Kumla. Är så skönt för dom nu när dom har moppebilen och kan ta sig fram på egen maskin. Lördagen var vi och bowlade med klubbkompisar vilket var kul. Vi hade inte bestämt innan om vi skulle med då vi nu helatiden vill veta att killarna är ok. Efter bowlingen var det mat på en restaurang och även det var mycket trevligt. Sedan fick vi åka till Kumla och hämta Emil som då ville hem istället för att sova där. Jag ligger fortfarade efter massor med sömn men natten till idag sov jag riktigt bra tillskilnad från Thomas. Är nu hemma lite med killarna på morgonen då dom ännu inte vill vara hemma själva och känner sig lite osäkra på att gå den biten vid skogen för att ta sig till bussen. Har frågat på jobbet hur jag skall skriva denna tiden på jobbet för jag tycker inte detta är typen av ledighet att jag vill ta semester eller övertid. Men varken jobbet eller vårdcentralen kan svara mig på det. Är tydligen bättre att jag inte orkar alls att gå till jobbet och sjukskriver mig en hela dagar än 1 timma varje dag nu i början. Sjukt men jag skall ringa en kurator idag och se vad dom har för lösning på mitt problem.

Igår kväll ringde telefonen och jag fick än en gång sådana där rysningar i kroppen som om jag fryser då man spänner sig.

//Annika


 
 
Ingen bild

Sanna

12 november 2012 12:09

Hej vänner!!!
Skönt med en lugn och skön helg!
Vi tänker på er varje dag,det som ni varit med om...
Hoppas att der ordnar sig så att du kan ta hand om killarna på morgonen.

Skickar stora styrke kramar till er alla:)))

Kram Sanna Gerhardsson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Efter Sverigecupen i Hökensås där Emil kom 2:a totalt och fick sitt Wildcard var det ingen tvekan ifrån hans sida, SM i Tibro skulle han köra. Tibro som alltid varit en favorit bana och har kört tävlingar på den banan sedan han var 8 år. Har även mån...

Av Team Solberga Mx Racing - 19 april 2015 21:37

Helgen har tillbringas i Hökensås och första deltävlingen på Sverige Cupen. En riktig sandbana som egentligen inte är Emils favorit men ändå fått till bra körning på sista tiden. Veckan före påsk och efter var det flara dagars träningar i skåne på sa...

Av Team Solberga Mx Racing - 29 mars 2015 18:14

Snabba beslut och ändrade planer blev det denna vecka och Thomas och Emil packade husvagnen och åkte i tisdags kväll ner till Ripa banan och deltog i Honda Trackday under onsdagen. Mycket hoj och bra träning, stort Tack Honda för dagen. Torsdag var...

Av Team Solberga Mx Racing - 15 mars 2015 20:28

Har varit en bra helg med mycket cross så nu börjar helgerna bli som vanligt igen. Lördagen var det 5:e deltävlingen i Kattcupen i Kungsör. Emil som har sina Honda hojar på renovering fick ta Suzukin att köra på. Han trisv bra på den men saknar sin H...

Av Team Solberga Mx Racing - 8 mars 2015 20:14

Helgen har ägnats åt crossen. Efter lång vinter känns det nu som om våren är pågång och äntligen kommer vi ut på banorna igen och träffar bekanta som vi inte sett på länge. Halv sju i lördagsmorse åkte vi mot Vänersborg och en visit hos Speed och s...

Ovido - Quiz & Flashcards