Team Solberga Mx Racing

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Team Solberga Mx Racing - 7 september 2012 19:50

Nu känns det som det var länge sedan vi var hemma en fredag kväll och inte packade för någon tävliung. Inte för att denna helgen är tävlingsfri för det. Det är ju nästan tvärt om den viktigaste tävlingen på hela säsongen då jag skall göra min cross tävling debut på söndag. Har endast kört en ggn här hemma och i måndags blev det en träningskväll på banan på Täby för första ggn. Sedan dess har jag varit lite förkyld och inte orkat med träningen men det får gå bra ändå. Måste erkänna att det är riktigt kul och det kommer nog bli fler ggr även efter detta Km för min del. Thomas har även beställt egna nya crosskläder till mig som kom igår. Tyvärr var ryggskyddet lite stort så det måste bytas. Ser ut som Km i år behöver förstärkning iform av minst en som parkeringsvärd då det låter som en stor skara nyfikna som vilja se vårat Km i år. Kanske skulle ta inträde???!! Och för er som vill veta tidsschemat så kommer vi att starta med. Anmälan 8.30 sedan träning första start vid 11.00 rullande efter cc. Sedan 30 min Lunchrast sedan rullande. Mer än så lägger jag inte ut för er nyfikan hihihi.

Lägger uppp lite bilder från vår super trevliga Uddevalla helg förra veckan.

//Annika

        


                                                                            Nöjd efter att kvalt in!     Goa tjejer i lyxförpackning!

         

Vänta på mig!!!






Ovido - Quiz & Flashcards